Tuesday, January 23, 2007

i got some news for you

god afton kära blogg! på mindre än 48 timmar har undertecknad satt in en annons om lägenhet, tittat på en lägenhet, ev. fått lägenhet. en stor etta till alldeles lagom pris, lagom många garderober, stort badrum och jag får tillåtelse att ha en katt. ska väl egentligen inte nämnas att den ligger på den enda plats som jag sagt att jag aldrig någonsin ska ställa mina flyttlådor igen. nämligen barndomsförorten. det finns alltså en viss risk att jag kommer stöta på mina högstadieklassisar varje dag i centrum. jag får helt enkelt gå runt. det är ju inte för alltid. dessutom kära läsare har jag bestämt mig för att avvakta med london och istället söka till det här i höst! nu ska jag ju inte ropa hej, men hoppas kan man ju alltid!

1 comment:

Anonymous said...

asbra! gör snygga arbetsprover så kommer du in!