Sunday, January 21, 2007

nu ger jag upp. jag kastar in handduken. jag har blivit för gammal för att gå ut och festa in på småtimmarna. det är inte roligt längre. jag blir bara trött och drar hem och är förstörd dagen efter. nu ska jag inte dricka på minst en månad, fram för lugna hemmakvällar. usch jag är som ett trist toffel-par förutom den lilla detaljen att jag är singel. dessutom försvann min plånbok och det var snöstorm, blötsnö. och fortfarande har jag inte lyckats få reda på var på debaser de snygga människorna gömmer sig. jag såg inga som var att hurra för direkt. men jag har ju tankarna åt annat håll.

2 comments:

Anonymous said...

baby, jag tycker du och jag ska gå ut och leta upp de snygga människorna på Debaser tillsammans allt!

Anonymous said...

gå på debaser. ALLA är din typ. dessutom: gammal? heh!