Thursday, January 25, 2007

i've been doing some things wrong but sometimes it goes right

allting händer nu! igår fick jag nycklarna till lägenheten och ska flytta in redan på måndag. nyss ringde en tant om en kattunge och dom ska komma och lämna den på tisdag. på tisdagkväll börjar mönsterkonstruktionen och på torsdag börjar franskan. innan, mellan och efter det är det självklart jobb men februaris schema var helt okej, mycket kvällar, så om jag inte haft något socialt liv det senaste halvåret så vet jag inte hur mycket bättre det kommer bli nu. men hey, jag bor iallafall närmre stan än längst ut på röda linjen. men jag hade glömt hur jobbigt det var att packa. jag har i princip inga saker eftersom jag rensade bort allt inklusive möbler när jag flyttade ifrån malmö men ändå, det är jävligt mycket saker. eller mest kläder och väskor. ni kan förresten skylla den förjävliga snön på mig. det är gud som straffar mig för att jag har köpt typ 5 nya tunna jackor istället för en vinterjacka så nu får jag gå runt och se ut som aidez-moi eftersom jag inte är så dum att jag tar på mig en midjekort jacka i den här kylan.

No comments: