Sunday, January 28, 2007

jag tror och hoppas att jag är nästan klar med packningen. men jävlar anamma vad mycket kläder jag har som jag glömt bort. det ska hängas upp och provas i nya lägenheten. jag tycker det ska bli skönt att inte ha internet men samtidigt får jag lite panik över att jag kommer tappa kontakten med omvärlden. men vadå, det är inte som att jag har ett socialt nät som jag måste upprätthålla. och jag tackar mobiltelefonin. jag kommer iallafall en tid framöver ha hemtelefon så om ni är intresserade av att få det numret så är det bara säga till, så länge jag vet vilka ni är. nu är det bara jobba sova jobba och sen flytta som gäller. jag sa till mina föräldrar att jag inte hade så mycket saker, hoppas jag inte försakar en hjärtattack eller två.

för att jag inte kunde medverka på sedirs födelsedagstjofräs igår; grattis hunnibun i efterskott!

som ett slags svar på min önskan om att inte gå ut på ett jävla tag så försvann mitt pass efter debaser förra helgen så my wish is your command, det blir hemmasittande framöver. om någon kan tänka sig att köpa ut på systemet i veckan får ni gärna höra av er, its like being 17 all over again. och jag fyller snart 21. men som det heter; they only want you when you're 17, when you´re 21 you´re no fun.

2 comments:

Anonymous said...

Jag trodde det hette:

Straight Edge - it´s only fun
´till you´re 21.

Det var åtminstone så jag resonerade.

Hanna H said...

Hej. Jag är i örebro och har det bra. det var ett tag sen hörrödu, läget liksom? Hanna