Sunday, February 25, 2007

kom igen nu mina bloggläsare, visa vilka ni är, jag kräver minst fem comments och vad jag vill ha hjälp med är;

- musiktips. jag har total torka och behöver ny musik. nog för att det tar typ en timme att få ner en låt med min nya superuppkoppling. wow. men bra musik tåls att vänta på. så, tipsa!

- var man kan göra hyfsat billiga och snygga hårförlängningar. syftar inte på rosa, blåa och röda hårförlängningar/extensions utan bara vanliga hårförlängningar i exempelvis brunt som mitt hår är nu. tänker inte lägga ut 6000 spänn.

help me help me now

5 comments:

Anonymous said...

Hej baby!
Nu vet du ju att jag läser din blogg men jag tänker hjälpa dig!

Du ska lyssna på Accidents!!!!!!! för de är bara bäst i hela världen!!! Oh jag har saker att berätta för dig!!!

Hårförlängningar vet jag inget om.

PUSS

Anonymous said...

köp löshår i afroshoppen o limma med limpistol, det är så de gör på salongerna. Hur svårt kan det vara?
Hårtussar där kostar mellan 60-100 kr, finns en nära drottninggatan långt upp.

tjena said...

jag vet inget om varken musik eller hår, men jag vet att Alison Krauss är bra. Fast det är rätt mesig bluegrass och gillar man inte det så är det väl dåligt. Fan.

Annars kan jag fråga någon crusttjej på Möllan efter garn som du kan göra dreads av och sätta i håret. Bra?

Anonymous said...

Tre ord:

Brian Jonestown Massacre.

Bit ihop och var en kvinna!

jessica said...

trogna läsare! tack för tipsen!

daniel får behålla sina gubbar för sig själv och skulle jag kanske sadla om och bli crusttjej? hm