Thursday, February 22, 2007

save it for the weekend

jag lever inte på vintern. så säger ju alla, men jag går knappt utanför dörren. det är påfrestande och ansträngande att träffa människor så jag sitter hellre hemma och äter choklad, läser böcker och följer alla värdelösa serier på tv. förutom när jag jobbar då. eller som igår då jag och sedir köpte pizza och var iofs sjukt slappa båda två. tyck gärna att jag är den mest ointressanta och tråkiga människan i världen vid den här tiden, jag förtjänar det, och håller med. det bästa utav allt är att jag inte har något dåligt samvete över huvudtaget för det är så jävla skönt att breda ut sig i soffan själv och bara känna sig som en säck. fan vad värdelöst det låter men fan vad skönt det är. nu har jag dessutom två katter helt plötsligt så nu ska jag inte gå ut förrän solen personligen sjunger en vårsång till min ära.

1 comment:

Hanna H said...

jo, jag har ju bestämt mig. studentlivet, i like, förutom den lilla detaljen att jag inte vet hur man pluggar. det var riktigt skönt att lämna södertälje. du håller på med någon designutbildning eller? och franska, din jävel...eller ja alltså, vad bra. jag vill också.