Tuesday, March 20, 2007

dagens i-landsproblem: min platt-tångskräm är slut så jag ser ut som en rotborste. en av tröjorna jag fick hem visade sig vara senapsgul och jag tycker egentligen senapsgult är skitfult, men jag älskar den här tröjan, eller tröja, den är mer boleroliknande med en stor knapp mellan brösten.

jag har fem år efter resten av mänskligheten köpt en mp3spelare. den är jätte (JÄTTE) lågbudget och egentligen skit, men jag älskar den, min nya bästa vän, så jag slipper lyssna på mina gamla skitskivor och dag bjöd in mig på oink så jag slipper lyssna på musik a la 2003. dessutom heter min nya kärlek inget mindre än i beat jess.

trots min nya musik måste jag få göra en skittöntig citering, men det här beskriver mitt lovelife eller icke-lovelife så jävla bra: 'jag vill att du älskar mig, men jag vill att du lämnar mig'. lovelife och förhållanden och allt vad det heter ligger inte rätt i tiden, mer fjärilar i magen för att det är vår.

No comments: