Wednesday, March 21, 2007

















min nya last.

8 comments:

Anonymous said...

oj, det verkar asgott! och nyttigt!
kjam

Anonymous said...

köpte såna bara för det de verkar inge goda vågar inte prova. slösat 13,90

and jag har bara en sak att säga: so fucking what

jessica said...

alltså dom är sepegoda!

jessica said...

jag har inget mer att säga än att jag har SEPEFRAMTIDSÅNGEST OCH KOMMER SÄKERT INTE IN PÅ NÅN AV DOM UTBILDNINGARNA JAG VILL GÅ och då vet jag inte vad jag ska göra i höst och kommer säkert slösa bort ännu ett år på nån stad nånstans eller sätta snaran runt halsen på min 21årsdag

Anonymous said...

SLUTA OPP! GENAST!
Allt löser sig! Du är ung! det blir bra! gå konstskolan då?
Den är kul. Dessutom smakade jag dem igår, de var ok, men inte för många. Väldigt nyttiga fettsyror iaf.
Men råkade köpa mysli med solrosfrön i oxå, det blev lite väääl mycket. kräx nästan av doften. Men det är nyttigt, bra för hyn^^^
puss på er allihopa.
Jessi bejbi, det LÖSER sig. Jag måste kanske söka sommarjubb i sthlm, för HÄR finns inget? hmm.
Inte lätt
kraaaaaam

Anonymous said...

Hej Raring!
Chilla vanilla, allt blir bra.
KOm till kilombo snart och ät kladdkaka med oss, prata om livet och meditera lite...
Och hämta dina grejer, kanske! :)
Det vore kul att träffa dig!
Puss o Kram // Malin

Anonymous said...

HEj Vännen!
Oroa dig inte, allt blir bra. Kom upp till kilombo o ät kladdkaka o häng med oss snart. Och ta med dig dina grejer, kanske..? :)
Det vore fint att träffa dig.(helt utan alkoholisk inblandning)
Hoppas att du har en bra fredagskväll, jag jobbar jag...
Kram o Puss / malin

Anonymous said...

Ooops! Jag trodde att det första meddelandet inte gick fram, blev skitsur o svor över datorn här inför en kille i rullstol här på fritidsgården, det är därför du fick två meddelanden från mig nu då. Dubbelt så bra, hö hö. visst?
Puss!