Saturday, March 17, 2007

fan att man ska bo i fucking jävla kuk-skogås. skulle diskret gå bakfull som döden på systemet (ja, det ringer illa, jag vet) och skogås är ju inte direkt diskret om man bott här i hela sitt liv och självklart träffade jag mammas bästa kompis, skvaller till mamma. det var fint att vara på carmen igår, jag har bara så svårt för det där med att "sitta och snacka över en öl", jag vet liksom aldrig vad man ska prata om och blir obekväm. igår fick min käft daniel att gå hem, eller jag hoppas att det var av andra anledningar, jag är inte speciellt smidig hur som helst. får se om det går bättre ikväll, igår hade jag ju varit vaken typ 20 timmar och idag ska jag ha på mig en ny stunning outfit, jag har bara svårt att föreställa mig att all den öl och cider som ligger i kylen ska ner i min strupe, men jag är inte den som är den. det ska bli kul hursomhelst, andreas har fyllt år så det är festförfest och sen hoppas jag att serdi håller sitt ord och inte dissar debaser för ace eller något annat lamt. försökte förresten shoppa igår men jag vet inte riktigt vad det var för fel, jag var högst opepp, lyckades handla hela makeupstores sortiment dock och det är ju inte direkt gratis. men nu har jag iallafall öppnat ett sparkonto!

1. lasse lindh ska hålla sig till att sjunga på svenska.
2. carla bruni gör sig bäst på franska.

No comments: