Tuesday, April 03, 2007

fenomenet att när folk förväntar sig att jag ska blogga så kan jag inte göra det fortsätter. jag får tunghäfta fast i skrift då och orkar inte ens se åt min så kallade blogg. dessutom måste jag påpeka att jag skiter fullständigt i att jag bara skriver om mig själv och vidare det är intressant eller inte, jag förväntar mig inte att ha några läsare överhuvudtaget och förväntar mig inte att jag ska bli expressens nya bloggare (även om expressens modereporter är jävligt snygg och har en garderob jag inte skulle banga på). dessutom är jag dålig på att skriva långa inlägg som är sammanhängande. som sagt, nu blev det jävligt dåligt för att jag har en massa förväntningar i röven. skulle vilja att den som trackar min hemtelefon lägger av med det, det är bara två personer som fått det eftersom abonnemanget skulle stängas av och vill denne någon någonting så kan denne någon istället snoka reda på mitt mobilnummer så att jag får en chans att kolla upp på hitta.se vem som så febrilt måste få tag på mig. apropå mobil så fick jag en ny sådan igår eftersom susanne på jobbet vill kunna bluetootha bilder till mig, så nu lägger jag byggare bob-telefonen i lådan för en K750i. tyvärr fungerar inte kameran nu, det är tur att jag har en händig pappa!

dessutom skulle daniel H kunna vara så vänlig att komma hem från spanien, jag behöver vädra lite.

3 comments:

Calle Abrahamsson said...

HEJ HEJ!
JAG LÄSER! // INDIE_BRAT22

Anonymous said...

Vad skulle kunna vara mer intressant än om du skriver BARA om dig! Det är ju därför jag läser din blogg för att läsa saker om dig. Bögiga modebloggar är just vad de är bögiga och ointressanta!

I Heart You Baby!!

jessica said...

it's what i do best!
pöss