Monday, April 16, 2007

så jävla deprimerande det var att komma hem till en tom lägenhet efter en helg i göteborg och dessutom med en dator som tydligen gjort slut med mig. om någon vet vad unaccessible boot device betyder så var god att höra av dig till mig. jag sitter nu på jobbet en timme innan jag ska börja för att få en liten gnutta kontakt med omvärlden. göteborg var den semestern jag behövde, som en festival med dusch, egentligen hatar jag ju festival, men inte den där.

i feel it in my fingers, i feel it in my toes..

19 comments:

Anonymous said...

Du behöver bara be mig så flyttar jag in hos dig, då behöver du aldrig känna dig ensam. Maten på bordet när du kommer hem, lägenheten städad, tvätten tvättad osv. Snusmumrik

Anonymous said...

men VEM är snusmumrik?

Anonymous said...

http://konsumbloggen.com/

jessica said...

mr snusmumrik, ge dig till känna, make your confession! eller vill du ha ett platoniskt äktenskap?

Anonymous said...

jag tror det är han i halmstad.
Du läser väl konsumbloggen?

jessica said...

vadå han i halmstad?
ja det gör jag.

Anonymous said...

din snusmumrik i halmstad. det måste det ju vara. om det inte är juhan.

jessica said...

jag har väl ingen snusmumrik i halmstad?

Anonymous said...

men jooooooooooooooo.
Ska jag veta mer om dig än du själv? Han den blonda med finsk näsa. En snusmumrik. Sluta nu.

jessica said...

men det är ju dag! han är för trög för att fatta att jag har en blogg och för tråkig för att kommentera anonymt och vill nog inte gifta sig med mig.

Anonymous said...

synd.. aja. Jag kommer imorn vid fyra. Du får skynda dig om du vill hinna se mig. För jag åker tillbax redan nästa dag. Men kanske öl hos emelie. hör av dig om det låter skoj. Kram

jessica said...

klart det låter kul men jag jobbar skit-tiden 13-22 och på torsdag ska jag vara systerlig och hämta min lillebror på dagis. skulle du inte stanna över helgen? iofs ska jag tjäna det här fucking samhället hela jävla helgen.

Anonymous said...

såpass
ja det blir så iaf. åker hem på torsdag vid 14.20. men hör av dig om du är pigg. Du vet ju var emelie bor. puss

Anonymous said...

min dator pajade.. fan .. glapp i sladden, ska försöka fixa.. men nu kommer jag snart. hör av dig om du kan ses. kommer 15.40, sen ses vi om du vill

jessica said...

jag VILL men jag KAN INTE

Anonymous said...

åh min dator e paj måste leta upp nåt operativsystem
det var hetsigt i sthlm, men jag ska jobba i juni var det väl så då kommer jag. kanske vill du ha en nattgäst då?
kjam

Anonymous said...

låt Mig va din snusmumrik en natt!! :D

Anonymous said...

jag har lagat min dator. helt själv. Jag är asduktig!!

jessica said...

jag avundas din händighet!