Tuesday, April 10, 2007

i hear it in my head real low

påsken var lugn. förutom att jag var ett hårsmån från att bli bortgift med en frånskild, överviktig tvåbarnspappa med alkohol- och knäproblem som låter mamma göra allt åt honom. alltså även försöker få honom gift. igen. "men jag är ju bara 20.." kontrade jag men hon utlovade att hon skulle stödja oss till hundra procent. då fick dom inte vara kvar hos oss längre utan blev utslängda. tack och lov.
jag trodde att jag skulle börja klättra på väggarna ute i skogen men det var bara ren och skär nostalgi att komma ut till landet igen med skogspromenader och en öl på verandan klockan 12 på dagen. skärtorsdagen däremot var inte lugn utan jag och teresa invigde medisölen vid halv två-tiden och slutade inte förrän 12 timmar senare och jag kan med glädje säga att jag har vaknat från mitt ide och har inte alls blivit gammal!

om 5 dagar ska skolansökan vara inne och jag är inte klar. det spenderar jag morgondagen åt och på fredag ska jag följa med serdi ner till göteborg! han ska sitta 4 timmar på ett tåg med mig, stackarn. jag har redan fått utlovningar om fest av camilla och lisa och jag kommer ramla runt i olika sängar som en annan luffare.

"alltså, det finns INGA undantag. ingenting som killar säger för att få en i säng kommer från hjärtat, fattar du?!"

6 comments:

Anonymous said...

De var väl för tur det, att du inte gifte bort dig alltså.. Du svarar väl "ja" om jag är rik, och det är jag, rik på livet och kärlek, för det var väl det du menade// mr Snusmumrik

Carl-Oskar Linné said...

varrå pretentiösa!? HMPF!

Anonymous said...

vet inte om du loggar in så ofta på msn men iaf, du måste bli medlem igen; http://www.sandered.se/lodiz/
och om du har någon kontakt med de andra från lars winnerbäckhangoutet kan du ju säga till dem också ;D it would have been a cool reunion!!

Calle Abrahamsson said...

lars winnerbäckhangoutet .. det trodde jag inte om dig jessica.

Anonymous said...

ey, man var 16!!!

Elin Dahlman said...

"alltså, det finns INGA undantag. ingenting som killar säger för att få en i säng kommer från hjärtat, fattar du?!"

det e verkligen det mina teorier om män bygger på! Fyfan