Thursday, August 16, 2007

det är så praktiskt att flytta från olika städer hela tiden, det är ju bästa sättet att dissa någon på. eller, snarare att man inte behöver dissa någon, eftersom jag är klar från början med att jag ska flytta och det finns inte en chans att jag vill ha långdistansförhållande ("inte med dig iallafall, sucker!", betyder det ungefär). då slipper man det här "det är inte du det är jag", "vi kan väl vara kompisar". förresten, folk använder det på riktigt. ett ex drog alla dom där klyschorna och jag trodde aldrig dom skulle ta slut, han använde alla och jag var på väg att vända tårarna till ett gapskratt. get a grip, young man. sen använde jag dom själv en gång, då var jag på väg att börja gråta i ren tragik.

jaha, på agendan ligger idag shopping, fika med hanna h som numera bor i örebro och som jag inte sett på 2 år tror jag, får se om jag känner igen henne, hon har dreads numera istället för sitt långa svarta hår. ikväll ska jag hem till cissi och dricka "ett glas vin". ye right, med cissi blir det aldrig mindre än 5.

imorgon ska alla som vill träffa mig innan jag åker komma till block party i götgatsbacken!

3 comments:

Anonymous said...

Ärligt talat så är det sjuuuukt praktiskt. Just det där med att träffa folk ungefär 1 vecka innan man ska flytta eller de ska det är ju otroligt praktiskt. Då behöver man aldrig ta itu med dumheter.

SEE YOU TONIGHT!!!

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Anonymous said...

hej jag hånglade med typ ziggy marley igår.
POÄNG TILL MIG!

jessica said...

ja jag vet och jag flyttar så jävla ofta också så det funkar nästan alltid!

LOVE YOU DARLING

och grattis.. hanna?