Tuesday, August 14, 2007

igår tog jag fan priset. det största jävla priset. det är nu ett faktum att alla små missöden jag råkar ut för inte är otur, det handlar om min enorma klantighet. och vad gjorde jag igår? jo, jag låste in nycklarna i lägenheten när jag skulle överlämna den. jag tog portnyckeln istället för lägenhetsnyckeln och ett tag drabbades vi lite av panik (jag mest för att jag var rädd att vi skulle behöva vänta till imorgon, läs idag, jag ville bara bli av med det). efter ca en timme kom en låssmed som skulle ha TOLVHUNDRA SPÄNN. för vilket arbete då?! ett arbete som tar 5 minuter, jävlar vilken timlön. sen stressade jag hem och duschade bort svetten efter arbetsdagen och åkte och träffade petros och gick på debaser. båda två vägrade erkänna att vi typ höll på att somna men det vet ju alla att det går över efter 2-3 öl. sms:ade med M, han tyckte jag skulle komma dit och sova, om jag inte var för full. men jag hade sovit typ 4h/natt i en vecka, jobbat och inte ätit någon middag så jag kände inte för att komma dit och göra bort mig. han blev sur och var helt plötsligt "upptagen" resten av veckan. well, jag med! idag ska jag jobba nästsista passet, nästsista jävla kvällspasset (jag svär för att förstärka min lycka) och jag kommer not in a million years behöva springa mellan mjölk och grönsaker med tusen nycklar i fickan. ok då, jag ska väl jobba i jul, men ändå. efter jobbet ska jag förhoppningsvis träffa ehlin, bli lite fulla på debaser igen. imorgon är det sista dödens timmar på jobbet och resten av veckan ska jag bara träffa folk, shoppa upp en massa pengar och ha jävligt kul. bisous!

No comments: