Saturday, August 18, 2007

hade inte alls någon lust att lämna skinnarviksberget och alla människor för att åka hem och packa det sista. alla fantastiska människor som var där! åh. om ca 12 timmar är vi i småland. så nästa gång vi hörs har jag förhoppningsvis gjort mig hemmastadd och vi ses ju snart igen. nu ska jag bli en lantjävel och en hejare på design! nu är första gången jag känner peppen. sticka och sy, hålla på med kläder varje dag i ett år, c'est fabuleuse! ska röka sista stockholmsciggen nu och sen sova, bilresan startar 8 imorgonbitti. puss

2 comments:

Elin Dahlman said...

hej då älskling, när vi ses nästa gång ska du få lära mig att sticka roliga maskor!
puss, du kommer att få det jättebra!

Anonymous said...

hoppas du har det fantastiskt, det vet jag att du kommer! skittråkigt att jag inte var i stan så vi kunde ses den där kvällen förra helgen.
ha det nu suveränt, pusspuss /joanna