Wednesday, January 09, 2008

tja! jag ska sluta blaja en massa sammanfattningar och kanske eventuellt skriva vad jag gör om dagarna istället, det blir mindre kul att både läsa om och skriva 2-veckorsresuméer hela tiden. så, hej dagboken, bloggen, maud eller vad jag ska kalla dig, idag kollade vi på grammisgalan nere hos emma, den enda killen i tjejgänget drog sig ur och jag vet inte om det berodde på tjejerna eller på galan. kvällen slutade med att sofia och astrid visade sina favoritställningar i sängen och vi kom fram till att dom tjejerna behöver ett par män. vi får väl se vad harrys har att erbjuda på fredag! fröken bitter är på besök som vanligt den här tiden på året och jag försöker sparka ut henne men hon är så jävla bitter och påträngande och har väl bestämt sig för att stanna tills löven blir gröna igen. kärring säger jag. jag är inte trevlig och gästvänlig så jag hoppas hon går snart.

folk i sverige är såna ratsass alltså! någon småstadsmes som inte kan dansa och aldrig får några tjejer har anmält maskinen för att han tycker att 'alla som inte dansar är våldtäktsmän' är kränkande. "Enligt anmälan känner sig 32-åringen kränkt eftersom låten pekar ut alla icke-dansande som brottslingar.
". stackars lilla kille, du har det säkert inte lätt.

2 comments:

Anonymous said...

Hej min baby.
Jag tycker det låter bra att du går över till mera att skriva om vad du gör om dagarna. Då får man in så mycket mer spännande tankar i det hela än bara resuméer.

Jag kan glädja dig med att idag så märks det verkligen att det är ljusare i Stockholm och det gör att man blir mycket mindre bitter. Jag längtar tills du kommer upp, jag saknar dig.
(L)

jessica said...

ja det gör väl det, som äcklig mat och att man sett någon rolig människa på stan kanske. det har jag inte gjort idag dock.

vad härligt att höra! men småland är lite som england, eller en blandning mellan malmö och stockholm kanske, man fattar inte ens att solen gått upp för att det är så grått. men efter regn kommer solsken som det så fint heter. kyss min älskling