Tuesday, August 19, 2008

det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid att gå upp så här tidigt, men det är utan tvekan värt det. skolan verkar leva upp till förväntningarna men alla skolstarter med nya klasser börjar givetvis med lärakännavarandra-aktiviteter och jag vet inte jag det är så påklistrat. det är 6 klasser på skolan och dom plockade en ur varje klass till smågrupper, det var väl roligt så där men jag hade velat lära känna min lilla klass först. det är lustigt för det enda dom tagit hänsyn till när dom delat upp mönsterklasserna är att dela upp oss värnamoelever så att vi inte hamnar i samma klass allihop, så vi är 4 i varje klass och i min klass verkar det vara 7 andra trevliga spännande tjejer!

josef (katten) går och jamar och vill in till T som ligger och sover, tydligen duger inte jag som underhållning.. well, nu ska jag gå ner till spårvagnen med gamla godingar i mp3'n, idag fortsätter grupparbetena med att kläcka idéer och sy och sy. hejhej

No comments: