Friday, September 26, 2008

vet inte var gårdagen tog vägen. vi hade kroki och ekonomi hela dagen (lärare ska inte stå bakom en och säga hur man ska teckna kroki medan man gör det, det är till för att sväva fritt och känna på formerna. vår lärare tycktes inte bry sig om det) och efter skolan åkte jag och anna med johanna i släptåg till stan och åt glass och tittade i en garnaffär på avenyn. den var mysig men rörig. vill köpa en massa garn att bara ha hemma så jag kan börja sticka vad jag vill när andan faller på men jag köpte inget. träffade lisa och jenny utanför garnaffären av en slump och idag ska jag hem till dom innan håkankonserten för jag har bott här alldeles för länge utan att träffa dom och vi har inte umgåtts sen jag var här i vintras och då däckade jag tidigt. jaja. anna skulle till biblioteket och jag hade skoskav och johanna skulle träffa en kompis så jag åkte hem och helt plötsligt var klockan 7 och 9 och 11 och jag gick och la mig. vet inte vad som hände timmarna därimellan. vet att jag var och handlade och tog en liten promenad, sen försvann dom.

läste i hisingstidningen att lundby kyrka har en secondhandaffär som ska vara ganska stor och jättebillig och nu kollade jag på nätet var den ligger och lundby kyrka verkar ligga i ett stort kyrkområde med olika kyrkor och kyrkogårdar, dit vågar ju inte jag åka själv.

packa väskan och springa till bussen är det dags för, hejdå

2 comments:

Anonymous said...

Trivs du bra i GBG då? Jag ska ner snart och hälsa på en kompis, då borde vi ses!

jessica said...

jaja men visst du är välkommen, klart vi ska ses oscar! när kommer du då? inte nästa helg väl?