Saturday, October 18, 2008

jag drack igår och hade det trevligt med en massa snygga tjejer. eftersom jag sällan dricker numera så blev jag lite full och är lite bakfull och har ketchup över hela mjukisbrallans ben. gillar att göteborg är en afterwork-stad, billig mat och billig öl som det ska vara. tycker synd om män som går ut och tar en öl eller två själva och vill prata med någon, inget mer än prata bara ha lite kontakt med vemsomhelst och så har kanske inte några tjejer lust att prata och ignorerar mannen och det är så synd om honom. en stackars sydamerikansk man som är van vid att alla pratar med alla sitter i sverige där ingen pratar med ingen och han skrattar med åt våra skämt och då skrattar vi ännu mer åh det är så synd om honom att jag vill gråta. ensamma människor är det sorgligaste som finns, speciellt ensamma snälla farbröder.

vi var på skolfest, klädbytarfest i en konstskola på järntorget med billigt vin i plastglas och klädställningar och snygga människor. jag länsade mitt bankkonto och kan bara drömma om nya vinterstövlar, hejdå älskade stövlarna och jag ska vara så nöjd över plommonfärgade sticksiga halsduken som jag håller på att stickar som jag köpte garn till för 500 kr, jag ska älska den halsduken, speciellt när jag inte är varm om fötterna ska jag vara glad att jag iallafall har en plommonfärgad sticksig halsduk som svider mot halsen.

No comments: