Thursday, October 02, 2008

jag håller på satt sälja grejer på tradera. skor och jackor som bara hänger/står där som aldrig används. vissa grejer är tillochmed aldrig använda. vissa saker gör ont att sälja för dom är så fina och andra inte. jag köpte en gul/orange skinnjacka på myrorna på st eriksplan i vintras som är ett exempel på jackor som bara hänger där. men jag kan bara inte med att sälja den. jag har aldrig använt den och jag har tänkt länge att jag ska sälja den. men varje gång jag provar den så kan jag bara inte med tanken på att den inte ska finnas där. den ska finnas där tills den dagen det känns rätt att bära den. jag vet inte hur jag ska matcha och bära den men jag vet att om jag säljer den så kommer jag tänka om ett tag att nu NU passar den perfekt eller att jag skulle haft den. så den får hänga kvar. jag tar fram och provar den ibland och den är ju så fin och någon dag ska jag använda den. om en månad eller om tio år det spelar ingen roll

No comments: