Saturday, January 31, 2009

gjort kalmar idag. druckit kinathé med 3 biffar och min pojkvän. shoppat på halva rean, lyckas alltid hitta mer saker i mindre städer än stockholm och göteborg, min förklaring är (nu kommer jag låta sjukt mycket som den stockholmare jag faktiskt är) att folk i mindre städer har mindre koll och därför finns det mer saker kvar som jag tycker är snygga, dessutom i min storlek. köpte en t-shirt på killavdelningen också med bilder på djur och stad. min pojkväns mamma skvallrade om att min pojkvän har en massa gamla kläder liggandes nere i källaren. självklart var jag tvungen att rota. suckande pojkvän. hittade lite t-shirts och ett par gamla jeans. om 2 timmar ska svärfar bjuda på middag på nybros finaste restaurang (jag skrattar lite inombords) och det ska bli mycket trevligt och gott framförallt, jag är så hungrig. ikväll hoppas jag att vi åker till kalmar igen och untzar lite.

ps. jag avskyr markus krunegård. det gör ont i öronen. ds.

No comments: