Monday, February 09, 2009

RUMPAN

min stackars lilla kropp, jag lovar att jag ska ta hand om dig bättre i framtiden. läkaren sa att jag knappt hade något järn alls i blodet, att det inte är konstigt att jag mår som jag gör. dessutom pratade hon om någon brist på något ämne som har med ämnesomsättningen att göra som gör att man blir hängig trött och nedstämd. thank you. tog nya blodprover för att kolla hur värdena såg ut nu, är det inte bättre ska jag få meduciner, starkare järntabletter och nån meducin för det där andra. och så fick jag lämna kissprov och så tog dom några prover i halsen och när jag trodde att jag skulle få gå så såg hon att hon missat 2 blodprover, så hon fick sticka i andra armen också, så här sitter jag och ser ut som en knarkare med nålstick i varje arm. gud vet vad dom tog för prover, glutentest vet jag iallafall. skulle inte förvåna mig, får panikont i magen ibland. som idag så åkte jag till stan för att kolla runt och klippa mig. men var tvungen att åka hem efter en kvart för det gjorde så j*vla ont. ingen klippning idag, kanske imorgon? städar köket istället, keeewl. ikväll ska vi äta på rumpans!

3 comments:

Anonymous said...

Ät blodpudding det är bra för järn värdena mycket bättre än tabletter

Anonymous said...

din stackare! :/
jag misstänker att du stavad medicin fel med flit.. :p

när ses vi egentligen??

jessica said...

patric den dagen du slutar äta kött kan jag tänka mig att äta blodpudding! och fan, känns inte bra att brorsan läser min blogg..

lisa, haha ja men det låter ju roligare då.. jag har lov nu! jag kan närsom! skulle till sthlm i helgen egentligen men det blir nog inte så. men jag vill ses utan att festa, alla vill festa hela tiden :(/