Saturday, February 07, 2009

så det är så här det känns att vara död. klockan ringde nångång vid halv 5 imorse, konstigt nog kan jag alltid gå upp utan att snooa vid den tiden, betyder väl att man inte sover så tungt än, dvs alldeles för tidigt för att gå upp. hade svårt att sova, det är verkligen katt & hund här hemma. eller igår iallafall, hunden har tröttnat på katten men katten är livrädd fortfarande. anyhow, skulle bara vila en stund efter jobbet, sov i 4 timmar och tvingade mig själv att vakna. trodde det skulle vara skönt att sluta 12 så att man kunde njuta av resten av dagen, but nooo. jag ska till läkaren på måndag ÄNTLIGEN och jag hoppas att hon har någon mirakelkur så att jag blir pigg nångång, typ knark eller nåt. vi ska iväg till några vänner snart, om jag orkar resa mig..

No comments: