Wednesday, March 04, 2009

det känns som hundra år sen jag bara fick vara hemma och göra ingenting, vilket känns märkligt för nyss kändes det som att jag hade för mycket tid och behövde mer att göra. men nu är det något varje dag, jag gillar det och så där men jag skulle bara vilja ligga ner på rygg ett tag. idag besökte jag frölunda för första gången och blev överraskad, värsta shoppingcentret mitt ute i förorten. det var enda chansen att få träffa martina innan hon åker tillbaka till norrland, vill ha henne här jämt. var inne på åhléns och köpte smink och kassörskan slog bara in 3 av 4 grejer så det blev pillit. gillar sånt! och nu vill jag bara stänga ögonen men jag måste göra klart kavajprojektet idag eftersom jag åker imorgon (stockholm baby). så hej fjärdedelsskala, plaggskiss och modeskiss, ska bara..

juste det var ju fresh fish i helgen också, diana och majli var så duktiga, och resterande 39 deltagare också. så fina saker, jag vill också!

äh skitblogg, har ju inget kul att skriva. händer roliga grejer hela tiden men det blir så lame att skriva om det

No comments: