Tuesday, March 03, 2009

kära käraste gun.. RETIRE! jag står inte ut. som grädden på moset var min lunch skitäcklig. godare igår, kina med älskade textilakademinlärarna. som jag har saknat dom. och sen fick jag och sara guida, dom var skeptiska som man ska vara när nån står och gör reklam för något, men det gick bra. men lite jobbigt när man vet men inte vågar säga liksom. hade fuldag dessutom men det gjorde ingenting. hela eftermiddan med gun igen, jag ska stå med hörlurar i öronen. stockholm på torsdag, snart snart jag längtar! och idag skrivs det lägenhetskontrakt. nu ska jag snylta en cigg av cajsa och back to business. ska jobba ikväll igen, lite för mycket jobb på sistone, ingen tid över, ligger efter litelite

3 comments:

diana. said...

åhh ni fick lägenheten.. congtrats congrats! o så ska du iväg till storstaden.. vad det händer grejer :)

jessica said...

tacksåmycket tacksåmycket! ja det känns så men jag hade hellre sett att det hände grejor som tex mässor och sånt ;) hur mår du puman? är du slutkörd?

diana. said...

det kommer.. ska du se, bara du vill!
jo jag var slutkörd igår.. idag tog jag igen sömnen. imorrn kör vi igång igen ;)