Monday, March 09, 2009

resten av helgen översteg förväntningarna. gick på stan med teresa, hon shoppade loss litegranna, jag shoppade ingenting tack vare tygfrossan dagen innan. åkte hem en sväng för familjemiddag och åkte vidare till bästa karin i makeupinstitute-lyan i sundbyberg. det var ett kärt återbesök, jag vill ha den tjejen i mitt liv varje dag, hon är verkligen en pärla! skvallrades och uppdaterades och skrattades över lite vin innan vi åkte till st eriksplan till sedir och bekanta och hans vänner, mucho trevlig kväll! jag som aldrig festar längre skulle inte dricka så mycket men jag minns inte hur jag kom hem. kan någon uppdatera mig? det låter så fjortis men kan inte hjälpas, vaknade med kläderna på bredvid min pojkvän som jag lovat öppna dörren till när han kom hem men av nån anledning låg mobilen i köket så han fick ta sig in the mcgyverway.

igår var det släktträff för min systers skull hemma hos mamma, stor matfrossa gjorde bakismagen glad. jag måste bara säga att damnit vad jag vill flytta tillbaka till den stan. borta bra men hemma bäst ungefär. nu träffar jag inte familjen förrns modevisningen i maj.

idag är jag utsliten, halvdöd och är placerad under filten. tyvärr dog min kamera redan i fredags så jag har inga mer bilder än en mobilbild på mig och karin. vet att mimmi tog en del bilder och jag väntar förväntansfullt på dom. nu slocknar snart mina ögon, hejdå

2 comments:

diana. said...

..och vad hände sen jessica? du öppnade inte ögonen förrän måndagskolan var slut..? hmm? ;)

jessica said...

jag skrev ju det där när dagen i princip var slut haha. dead man walking.. vad gjorde ni? funderar på att skippa gun imorrn också, blir bara förbannad