Friday, May 29, 2009

helvete larsulof. jag borde vara hos diana nu men min jävla garderob vill mig inte gott. känner mig för tjock med för små bröst. skulle först använda min nysydda lappklänning men den blev för ful med foder i och det fanns ingen tid att ta bort det. sydde ju en cocktailklänning häromdagen som jag tänkte inviga idag istället då men nu sitter jag här med två vadderade bh:ar och den glider fortfarande ner men smiter åt som fan över magen :C *TJEJ*

idag var det skolavslutning iallafall! jag fick mitt intyg! alla fick det i vår klass iofs men ändå, jag är sjukt stolt. vi fick god frukostbuffé och en nåldyna också och så bjöd dom på lite nålar. så sjukt generösa. ehurm. SOMMARLOV OCH FÄZT

2 comments:

Anonymous said...

Du som är så snygg. Du hittar säkert något fint. Ha en bra kväll. kramar

jessica said...

naawis. du är också fin! det fick bli den tvåvadderadebh-klänningen!