Tuesday, May 26, 2009

sista andningen alltså. idag lämnar vi skollokalerna och beger oss till brännö, finaste klasserna. hoppas på solsken och bara ben. hittade iallafall något att ha på mig, annars ekar min garderob tomtomtom. eller full men tom på saker som faller mig i smaken. behöver byta ut allting. behöver göra något åt mitt hår, det är torrt som vass. hösten känns lovande, bara vara kreativ och skapa med fina vänner. jag är inte redo att lämna göteborg än, jag har det alldeles för bra här. på fredag tar det här skolåret slut, helt sinnes, det har gått så fort. sökte nyss till värnamo tycker jag och slutade där för ett år sen. oh my vad jag har utvecklats det här året. eller jag vill iallafall hoppas det.

well well, lite bilder från modevisningen tagna av madeleine tylenda.












2 comments:

calle a said...

Mycket bra!

Rentav imponerande.
Vi ses snart!

Martina said...

Gud va snyggt allt va!! ÄLSKAR speciellt byxdressen! Puss på dig