Saturday, May 30, 2009

Kl nu: 20:24
Namn: jessica
Piercingar: nej jag tycker inte det är snyggt
Tatueringar: nej men om max 2 år hoppas jag
Längd: 1.78
Skostorlek: 40 änna
Önskar du att du bodde någon annanstans: hmm. ja och samtidigt inte. jag är aldrig nöjd
Tycker andra att du är attraktiv: jag vet inte? dom säger ingenting
Dricker du: annars dör man
Använder du droger: nej
Röker du: jovars
Snusar du: aldrig i livet
Vilket shampoo använder du: just nu apoliva
Vilken parfym använder du: coolgirl hehi
Vad är du rädd för: så mycket. jag är rädd för hur det ska bli när vi flyttar isär
Gillar du att tvätta: det är inget jag gääärna gör men ja jag gillar att få rena kläder
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja men inte på bakfyllan

SENASTE..
Film du hyrde: eeh säkert nån 80talsskräckis för hundra år sen
Film du köpte: modevisningsfilmen
Låten du lyssnade på: någon hos diana igår
Låten du hade på hjärnan: fairytale
Låten du laddade ner: det var ett tag sen jag laddade ner faktiskt för min dator är sepe
Personen du ringde sist: mamma
Tv program du tittade på: robinson
Personen du tänkte på: diana


FAVORIT..
Mat: tacos och paj
Låt: nejdö
Sak att göra: sy. umgås
Sport: i tanken
Dryck: pepsi max
Kläder: åh det som finns i garderoben, gillart inte
Film: vet inte
Bil: syx har jag många minnen av :(


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: jaa ja
Gråtit över en flicka: ja
Ljugit för någon: ja tyvärr

ANTAL..
Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: hundratusen
Killar du kysst: nej
Gånger ditt namn varit med i tidningen: jamais never aldrig vad jag vet?
Ärr du har på kroppen: 14

VAD/VILKET:
Ska bli skoj: stockholm och gotland!
Ska inte bli skoj: att flytta isär
Sparar du till: livet. nej men en overlock kanske? jag sparar inte så mycket
Väntar du på: att det ska hända något, att något ska förändras


Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: vatten och cola


SENASTE..
Personen du fick mail av: diana
Personen du fick brev av: pappa
Personen du fick sms av: vet inte för min mobil är på hisingen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 9 maj efter modevisningen!
Saken du köpte: ostbågar, cola, kaffe, fetaost och sås
Var det kul: nej

Hur tidigt stiger du upp på vardagar: 6-7 men nu ska jag sova hela sommaren
Gillar du att slåss: ja
Vad ska du göra ikväll: sova
Är du seriös: aldrig
Vad är du allergisk mot: allt i hela världen
Var har du ont: idag har jag haft kaffekramp i magen.
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: njae
Favorit serie: lword kanske
Håkan Hellström eller The Ark: håkan tror jag
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Winnerbäck
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: ibland bara
Är du glad nu: i guess
Var du glad igår: ja & nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej det gör jag nog inte
Vad dansar du till: 80&90tals musik
Stockholm är: i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nuu
Göteborg är: mitt hem sen ett år tillbaka
Kan du sjunga: ja & det gör jag heeeela tiden!
Mer värt än guld: chips
Spaghetti eller makaroner: spagge!
Ett land jag helst vill besöka: madagaskar

No comments: