Monday, June 01, 2009

jag har äntligen fått lite färg på min fetbleka kropp! jag har efter de här intensiva månaderna lovat mig själv lite egen tid 2-3 dagar att inleda sommarlovet med, så därför har jag legat på balkongen med min bok, da vinci-koden. jag vet att jag är några år efter alla andra och jag har tillochmed sett filmen men jag vill ha läst den och jag kan seriöst inte sluta läsa. filmen förstod jag inte ett jota av men boken är ju skitspännande. jag har försökt täcka mitt stackars ansikte idag med boken eftersom vi satt ute på balkongen och tittade på karnevaltåget som gick utanför i helgen eftersom det var hammarkullenfestivalen. folk och fest och musik och mat osv alldeles utanför fönstret. har dock inte orkat vara så delaktig eftersom avslutningsfesten i fredags blev lite utöver det grövsta, men det var oerhört kul! nu ska jag sy tro det eller ej.. en klänning. och ett par shorts om jag hinner. på onsdag ska jag smyga in i skolan och sy klart studentklänningen. älskar sommarlov

No comments: