Monday, June 22, 2009

aaah imorgon drar jag alltså till grannlandet. hoppas komma tillbaka som en ny, lugn och bättre människa! dessvärre mitt lilla kex diana lazare så blir jag nog borta ett bra tag.. jag hoppas på nybro i mitten av juli och sen tillbaka till stockholm och skärgården. hoppas dessutom på dagliga promenader som får min gottarmage att försvinna, alldeles för mycket lyx på sistone. drömmer tillochmed att jag är gravid med den här magen. haha. ska sola lite till nu på papis balkong och sen sätta mig på träningscykeln. ska på middag hos mamma sen, hoppas på grillning på altanen.

och igen dilaz, misströsta inte, jag gör detta också för att bli en bättre vän!
jobba med mig själv så att säga. loveyoumissyou.. always!


ps. min mobil har legat hos mami hela helgen, ikväll blir jag kontaktbar på den igen. ds.

1 comment:

diana. said...

oh darn.. you better be good then!