Monday, June 15, 2009

det har regnat konstant i stockholm sen jag kom hit. jag reagerar som på vintern när det är snorkallt (ja inte fan är det sommar iallafall). jag bangar allt vad fest och gå utanför dörren heter. dessutom är jag trött på att det enda man kan göra i stockholm för att umgås är att supa ner sig. knappt någon som föreslår en kaffe utan alltid ölölöl och vin oavsett om det är tisdageftermiddag eller fredagkväll. jag har blivit så familjekär, umgås hellre med familjen när jag är här eftersom jag träffar dom så sällan. min kära syster fick ta studenten i spöregn men lika glad var hon för det som sig bör. dom hade köpt 30 flak öl som dom bara sprutade på varandra, innerstadskidz alltså. jag tror att min järnbrist kommer krypandes tillbaka också. har slarvat med järntabletterna och är trött och låg. imorgon eller i övermorgon tar jag båten över till grannlandet och morfar har lovat sol så jag hoppas på solenergi och bruna ben! idag ska jag ta bussen till vaxholm och se hur min syster och hennes sambo har det och imorgon åker den lilla skiten till grekland. det skulle ju jag också.. men nej.

så förlåt till några personer för att jag inte hör av mig som jag borde, men jag är i koma kan man säga. bye for now.

No comments: