Thursday, June 04, 2009

jag är helt lealös i hela kroppen. allt slit de senaste månaderna ger sig till känna nu och jag ligger bara i soffan och tittar på project runway australia. vilket sommarlov va. men det är ju så, att my finest ladies har lämnat stan för norrköping, gotland, öland, landet. vad alla andra gör det vet jag inte. igår bakade jag tillochmed bullar i tristessen. jag har olivolja i håret och försöker bestämma mig för vilken dag och tid jag ska åka upp till stockholm my love. min systers studentklänning är klar och det är bara avprovning och sen studenten för hennes del. aaaah bonjour tristesse, tu n'es pas bienvenue

2 comments:

Tesa said...

Du måste säga till när du kommer upp så vi kan hitta på något mysigt ihop!!!

Jag har inte haft möjlighet att gratulera dig till att ha färdat detta året, jag tycker verkligen att du är jätte duktig med allt du gjort.

pusspuss

diana. said...

och jag är snart tillbaka.. snart snart! puss