Monday, August 17, 2009

s s sticksit

har hållt på att sticka en kofta hela sommaren, har inte direkt varit motiverad av att sticka halsdukar och varma koftor men iallafall så har jag kommit så långt jag kan på beskrivningen och nu förstår jag ingenting. har aldrig stickat raglan förut. är det någon som har, som kan hjälpa mig? lite svårt över internet kanske, men jag vill bli klar för den kommer bli så fin! en rosa fluffig kofta som är helt sticksig, men vad gör det, jag blir glad även om den bara blir hängandes och förgyller garderoben. kan inte börja med något annat kreativt heller eftersom alla mina saker är i göteborg. på torsdag kommer en del av dom upp till mig. det gillar jag för då har jag något att göra medan jag väntar på att telefonen ska ringa om jobb. jag fick ju jobbet! varför ringer dom inte om när jag kan jobba? jag känner mig lite snuvad på konfekten.

No comments: