Saturday, October 28, 2006

bakfylleblogga är det nya 'it'

lovade mig själv att INTE bli bakfull idag, fick absolut inte eftersom jag måste vara helt bright ikväll, utsikten för det är ganska dålig. vet inte var igår det gick snett, bara det att jag svepte en varm & kall på vägen mellan östermalmstorg och slussen eftersom jag slutade jobba halv 10 och skulle vara på debaser innan 10, gav mitt kort till bartendern och sa att om det funkade så ville jag ha en öl, han såg glad ut och jag fick en öl. lyckades med att gå vilse i gamla stan och förstår inte varför pappas spritskåp alltid är så jävla lockande och praktiskt taget skriker ut sin desperation efter att bli uppdrucket. och jag vill ju alltid vara alla till lags. har iallafall duschat och har redan glömt min kod som ska låsa hela butiken ikväll, jag är ett vrak. som att london kommer att ge mig nykterhetstillstånd. det är ju egentligen självmord för mig att flytta dit.
och pappa har inget annat än alvedon som man stoppar upp i rumpan och ipren för utvärtesbruk! gimme a break! hittade en förpackning aspirin med typ italiensk text, jag hoppas jag inte får några biverkningar utan bara blir pigg och alert

behöver lite närhet egentligen men den finns väl i london egentligen om jag inte vill ha nån full slusk från tex debaser (har alltid trott att det bara är snygga människor där, men jag har letat några ggr nu) för en natts ligg, och det vill jag inte. nu skrev jag om det ändå (rubriken i förra inlägget var äkta). sorry. varför är det aldrig någon förutom hanna som kommenterar min blogg? jag vet ju minst 5 pers som läser. kom igen!

No comments: