Sunday, November 12, 2006

haha! jag drömde att vi var på affärsresa med jobbet (den vackra mannen var inte där) och träffade peter swartling! han satt bortvänd men såg mig och ursäktade sig och undrade om jag inte varit på någon idol-audition någon gång för han tyckte att han kände igen mig. jag svarade att nej, inte för att jag inte tror på mig själv utan för att jag aldrig skulle utsätta mig för något sånt. sen trodde jag han skulle göra mig känd men då vaknade jag. typiskt. haha. har fått nån slags hang-up på peter swartling. bara för att han ser så hård ut. hoppas han inte läser bloggar. btw nu sover min hand igen.

2 comments:

Anonymous said...

han är så jävla äcklig, du har väl ingen sexuell dragning till honom hoppas jag. både han och hans äckliga kompis i idoljuryn äter barn, fråga emelie, hennes kusin har legat med den andra äckliga fläskläppen
/rockis

jessica said...

du det hoppas inte jag heller. jag tror inte jag skulle kunna ta i honom med handskar och tång. men vilket sug i blicken! han kom aldrig tillbaka.