Saturday, January 06, 2007

if i could be naive again

jag borde verkligen göra något idag. men eftersom jag har ungefär lika mycket pengar som bosse på bänken så infinner sig opeppen som en påse på huvudet. plus att jag dagar som denna (de flesta andra dagar också iofs) inte kan förstå varför vi ska bo tusen mil från civilisationen. det tar visserligen bara en halvtimme att komma in till stan men mellan mig och tunnelbanan finns en odör som måste duschas bort och tillochmed duschen känns för långt bort. ja, jag är lat. det vore trevligt om någon kom ut hit någon gång.. ser ju nästan ut som schweiz. om jag blir piggare och mer triggad ska jag träffa teresa. jag är sugen på att ta en öl någonstans men inte min plånbok tyvärr. apropå öl, igår var det KÖ och INSLÄPPSTOPP på carmen! helt otroligt. vakten sa att det var omöjligt att komma in men vi blev inviftade efter ca 5 minuter och efter ungefär lika lång tid skulle oscar & co gå därifrån till nån ny popklubb som dom inte blev insläppta på. det kan dom ha för att dom alltid kallar mig för poparen! jag har precis moffat i mig en påse godis och ska nog bädda med ett glas rött. funderar på att ägna symaskinen lite sällskap ikväll, eller eventuellt gitarren, det var längesen vi umgicks.

2 comments:

Anonymous said...

Fan, du skriver ju mer sällan än mig nu för tiden.

jessica said...

specielle D; om jag ska tvinga mig till att skriva, som nu, det senaste inlägget. så blir det bara krystat och ointressant. men så är väl hela min blogg iochförsig.