Sunday, January 14, 2007

jag kände mig som anna i O.C igår, som gav tips till en kille (som jag har en högst oönskad och högst petit crush på) om hur han ska göra för att få den tjejen han vill ha fastän det enda jag ville var att säga hur han kan få mig. men jag har lagt ner det nu, eller det är ju egentligen ingenting jag startat. han är en huddingekille som vill ha små söta 17åringar. och det kriteriet varken kan eller vill jag stämma in på. små crushes har man väl hela tiden, no big deal.

av någon anledning stavad callin hamnade vi på något sätt på brother tuck efter att ha varit på carmen igår. vi gick in och hälsade lite på toa-kön sen gick vi därifrån. öl för 50 spänn och hockeyfrillor med skinnväst i 50årsåldern var ingen av oss sugna på, så vi gick och köpte en massa mat istället och på hemvägen var vi lucky enough att hamna bredvid 5-6 algerier som inte förstod att nihad kan flytande algeriska och arabiska så dom pratade högt och brett om både mig och nihad. när vi var på väg av och nihad talat om för dom att hon förstod allt de sagt så önskade dom henne "godnatt, syster" och tyckte tydligen att dom hade friheten att taffsa på min rumpa. inte okej. carmen var iochförsig i stil med brother tuck igår kväll, nästan endast jesuskillar och hårdrockskillar (även dom med väst). men vi satt inträngda i vårt hörn och hade trevligt, vart oscar och erik försvann sen är ett mysterium, vi tappade bort dom någonstans utanför.

2 comments:

Anonymous said...

Svettigt! Jag trodde att du menade mig. Men jag har ju noll kopplingar till vare sig Huddinge eller 17-åringar så jag kan väl andas ut. Väl?

Kom precis hem från nattknäcket. Är febrig och hög på koffein. Men FAN vad bra det blev.

jessica said...

ni kanske delar mer än bara namn. ja just ja, det tänkte jag inte på.