Tuesday, February 20, 2007

hey bloggen, nu kan vi äntligen återförenas på hemmaplan. nu är det jag och min laptop, united. dessvärre låg det en massa gammal skit på den här datorn eftersom den inte fungerat på ett år, det var en massa skit jag helst sluppit. men vad har man inte papperskorgen till. tro det eller gör det inte, men igår var första gången på en vecka som jag var på jobbet, har inte hänt sen london i november. och goddamn vad jag insåg att fritid är det nya svarta. feberyra och samtal med toalettstolen var mödan värd för att slippa gå utanför dörren. helgen bjöd på dop och fest och baksmälla i dubbel bemärkelse. nu måste jag tyvärr släppa min kära vän för att åka på mönsterkonstruktion, skulle helst slippa. bye for now.

2 comments:

Anonymous said...

snygg^^

jessica said...

herregud. vilka förutom kilombo som läser min blogg känner till eller promoutar den hemsidan? ge dig till känna!