Tuesday, September 11, 2007



helgen i göteborg var fantastisk, helt fantastisk. men mer om det någon annan gång. igår blev vi i klassen indelade i 4 grupper och varje rum skulle inreda ett varsitt rum i tingshuset inför brahefestivalen som är the big happening i värnamo nästa vecka (då harrys har öppningspremiär, hear ye). vår grupp fick en stor vägg i en teatersal och vi var så jävla duktiga och grejade det precis som planerat, vi hade typ 1 timme på oss att komma med en idé och säga vilket material vi ville ha. well, titta själv;

2 comments:

Anonymous said...

varför svarar du aldrig när jag säger nåt? hatar du mig? vad är det frågan om? jag skriver aldrig mer om det ska va såhär.

jessica said...

jag svarar ju typ aldrig på vad nån skriver nånstans längre, sorry! ska försöka bättra mig