Saturday, December 29, 2007

2007 - kom sent, ramla in utan ursäkt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag började plugga något som jag verkligen vill hålla på med.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag började träna iaf! eller det kanske var förra årets.. eller varje år

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej men mina föräldrar

4. Dog någon som stod dig nära?
min katt

5. Vilka länder besökte du?
eh..danmark

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
lite jävla självrespekt. och lite ledigt.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
det har jag redan glömt

8. Vad var din största framgång 2007?
först fick jag egen lägenhet, men störst var ändå textilakademin

9. Största misstaget?
lite att jag flyttade till en egen lägenhet. och sen kan ju listan göras längre

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
OM jag har, 2007 tror jag att jag aldrig har varit hel och ren.

11. Bästa köpet?
kameran som gick sönder efter 3 månader

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, tyger, garner, öl vin och cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jadå, hela det senaste halvåret har varit en ren glädjekälla!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
byz-hej där

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och, första halvan var ganska fullt av skit, eller jag jobbade mest så jag tänkte inte på det. men sista 5 månaderna har jag varit gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit ansvar för mig själv. orkat träffa mina vänner oftare

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
kommit med undanflykter och festat så mycket

18. Hur tillbringade du julen?
traditionell jul hos pappa stefan i solna med 5 skrikande barn och 15 skrikande fulla vuxna med en "lugn" avslutning hos mamma eva. rätt överförfriskat

19. Blev du kär i år?
ja tihi

20. Hur många one night stands?
noll typ, jag har bara dejtat lite

21. Favoritprogram på TV?
scrubs

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
vet inte isf är det glömt för jag slösar ingen energi på sånt.

23. Bästa boken du läste i år?
oj, jag glömmer bort vad böckerna heter så fort jag lägger ifrån mig dom. men jag läste mycket mediala böcker i början av året

24. Största musikaliska upptäckten?
jag har nog inte upptäckt något eftersom jag haft värdelösa datorer hela året

25. Något du önskade dig och fick?
ganska mycket, men om man inte ska prata materiella saker så, kärlek, från både vänner och en fin person. sen kom min lillasyster rebecka väldigt välkommet också.

26. Något du önskade dig men inte fick?
man tar det man vill ha heter det ju! men obegränsat med pengar vill man väl alltid ha.

27. Årets bästa film?
2 dagar i paris

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
jobbade, åt middag med min familj och släktingar, sen mötte jag upp en massa fina vänner och drack drinkar hela natten! sen slog jag sönder ansiktet i badrummet när jag kom hem

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, jag hade kunnat låta bli att jobba 24/7 när jag bodde i stockholm så att jag hade orkat mer, träffa vänner och min familj.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
jävligt fräsch!

bildbeviset är en skön bild från i tisdags, där jag inte alls är full och trött med snor i hela skallen, gör er en tjänst genom att censurera mina ögon. satt på tunnelbanan med joanna, martin, nahla, pekka och daniel, bästa tiden i mitt liv säger jag, är nu

No comments: